اگر فیروزفر عزم بهارستان کند تمام تلاش رقبا برای کسب رای دومین نماینده زنجان و طارم خواهد بود

درصورت تصمیم علیرضا فیروزفر مبنی بر شرکت در انتخابات و با توجه به‌ میزان بسیار بالای مقبولیت و محبوبیت وی در نزد شهروندان زنجان و فاصله غیر قابل انکار با رقیبان، اینگونه به نظر می‌رسد سایر نامزدها برای کسب جایگاه نماینده ی دوم کار سختی درپیش خواهند داشت .

دیروز در صحن علنی شورای شهر زنجان و استعفای حاج اسحاق اسماعیلی ، دوباره از شهردار سوالی مبنی بر تصمیم وی درباره شرکت در انتخابات پرسیده شد، فیروزفر با لبخند پاسخ داد سوال سخت نپرسید !

شب گذشته در آیین افتتاح گذر اشراق وی در جمع خبرنگاران حاضر بود و درپاسخ به خبرنگار تریبون زنجان مبنی بر تکذیب یا تایید رسمی احتمال حضورش در انتخابات گفت: این ۱۰ روز را صبر کنید و بدین ترتیب تا کنون هیچ تصمیم رسمی و مستندی از شخص شهردار برای این سوال در دسترس نیست.

همین کافی بود که بازار گمانه زنی ها و خبرهای غیر رسمی درخصوص احتمال استعفای شهردار زنجان و تصمیم وی برای در انتخابات مجلس اسلامی دوباره داغ شود.

دکتر علیرضا فیروزفر شهردار زنجان شاید شاخص ترین فردی است که زمزمه ها درباره احتمال حضورش در انتخابات امسال تا این لحظه ادامه دارد و خیلی ها در داخل و خارج از شهرداری منتظر نتیجه تصمیم هستند

هنوز هیچ خبر رسمی از عزم شهردار برای استعفا به گوش نرسیده ولی تکذیب هم نشده !

این گمانه زنی ها در محافل سیاسی و برخی گروه‌های فضای مجازی شنیده می‌شود.

طبق نظرسنجی از مردم زنجان درباره عملکرد علیرضا فیروزفر در کسوت شهردار ( که توسط تیم تریبون زنجان به عمل آمده است )
اکثریت قریب به اتفاق شهروندان از فیروزفر به عنوان‌ یک شهردار موفق یاد می‌کنند .

نظر به نتیجه ی این مستند وی توانسته با تلاش یک‌ساله ی خویش اعتبار از دست رفته ی شهرداری را به این نهاد مهم بازگردانده و با حجم بالای عملیات عمرانی از جمله نهضت آسفالت ، اتمام پروژه پادگان ، اتمام پروژه سبزه میدان و افتتاح گذر ملت و گذر اشراق و نیز کلنگ زنی پروژه عمرانی شهیدان‌‌ کریمی در غرب زنجان و …. توانسته خود را در کسوت یک شهردار کوشا و پرتلاش و کاملا موفق نشان دهد .

اگر احتمال استعفای علیرضا فیروزفر از شهرداری زنجان به دلیل شرکت در انتخابات مجلس را به عنوان یک گزاره احتمالی بررسی کنیم مطمئنا کار برای رقبای انتخاباتی وی #بسیار_سخت خواهد بود

گروهی از مردم با توجه به نتیجه ی مدیریت شهری وی ، توانایی فیروزفر در شهرداری زنجان را یک فرصت استثنایی برای جبران عقب ماندگی چندساله ی مدیریت شهری زنجان می‌دانند و مطمئنا خواستار ادامه ی کار وی ور کسوت شهردار هستند.
ولی گروه دیگر با نظر به توانایی و ویژگی های شخصی فیروزفر ، بر این باورند که وی می‌تواند در کسوت یک نماینده ی مجلس خدمات بسیار مطلوب‌تری برای زنجان بدست آورد .

با نظر به هر دو نگاه به راحتی میتوان محبوبیت دکتر فیروز فر در بین آحاد مردم را دریافت و شانس پیروزی وی درصورت شرکت در انتخابات مجلس را تقریبا حتمی دانست.

بدین ترتیب اگر وی تصمیمی برای شرکت در انتخابات یا حمایت از شخص خاصی را داشته باشد کار برای باقی داوطلب ها بسیار سخت خواهد شد .

زبان ساده و البته بدون درنظر گرفتن شرایط و حوادث و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی ، با معیار امروزی اگر توانایی و محبوبیت دکتر فیروزفر در بین مردم شهر زنجان را درنظر بگیریم و نمره ی عملکرد نمایندگان فعلی و میزان رضایت عمومی مردم از نمایندگان فعلی را هم به این وضع اضافه کنیم باید گفت : نامزدهای مجلس باید برای مقام دومی باهم رقابت خواهند کنند.

ولی در صورت ادامه فعالیت فیروزفر در کسوت شهرداری امید است مردم و اعضای محترم شورا شهر حضور وی را مغتنم شمرده و از وی در جایگاه کلید دار شهر حمایت کافی داشته باشند تا بتوان بهره کامل از توانایی این فرزند شایسته ی زنجان را داشته باشند.

اگر عملکرد علیرضا فیروزفر و تیم مدیریت شهری در سال نخست را میزان قرار دهیم ، مدیریت فیروزفر در چند سال آتی فرصتی استثنایی برای آبادانی شهر قلمداد می شود .

در هر صورت با توجه به قانون انتخابات به روز های نهایی فرصت استعفا نزدیک شدیم و تا چند روز دیگر تکلیف همه چیز روشن خواهد شد و امید است علیرضا فیروزفر همچون حال، در هر کسوت و مقامی برای اعتلا و آبادانی شهر زنجان تلاش کند.

سرمقاله
امید کمالی

توسط مدیر

نظر برای “اگر فیروزفر عزم بهارستان کند تمام تلاش رقبا برای کسب رای دومین نماینده زنجان و طارم خواهد بود”
  1. ضمن تشکر از پرداختنتون به انتخابات کمی غلو نکردید ؟!!!دکتر نصرالله ابراهیمی با رزومه اجرایی که حتی نصف اون هم در کارنامه جناب فیروزفر و دیگران نیست و مورد وثوق بسیاری از بزرگان هستند از قلم انداختید عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *